expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 9 września 2014

Stanik Adventure Time, HAND-MADE [PL]

     [PL]

Hejo!
W tym poście mam dla was stanik z Fin'em i Jake'm z pory na przygodę.
W końcu zdecydowałam się go zrobić, po paru przejściach z farba do tkanin.


 
Standardowo potrzebne nam:                 
  • Biały bawełniany stanik        
  • Farbki do tkanin w kolorze, którego potrzebujemy
  • Pędzle różnego rozmiaru       
  • Ołówek miękki (np,B7)          
  • Kieliszek/kubek z wodą         





Farbki można spokojnie mieszać ze sobą uzyskując pożądane kolory.
Wody używamy mało,
tylko do wypłukania pędzla ,bądź do łatwiejszego rozprowadzenia farbki.




Szkic rysujemy delikatnie i starannie. 


 


 W następnym kroku bawimy się w kolorowanie, a następnie w konturowanie. Z konturami miałam lekki problem. Rozcieńczona farbka rozlewała się, a "sucha" zostawiała przerwy. Jednak jakąś mi się udało.Wiadomo, najpierw wypełnienie, potem kontury, z kilkuminutowymi przerwami aż wszystko delikatnie przeschnie.
Potem kładziemy gdzieś nasz biustonosz aby spokojnie wysechł. Następnie go pierzemy ręcznie w letniej wodzie ^_^


Oczywiście robi się bród i syf i wszystko trzeba posprzątać co lubię (jak chyba każdy) najmniej :C
Poplamiona łapki i farba w miejscach gdzie być jej nie powinno.






Tutaj macie efekt końcowy. Jestem w sumie zadowolona :3
Ładnie się prezentuje i biały stanik nie jest już taki nudny.


Pokeballe i Pora na przygodę. 
Takie rzeczy goszczą na moim biuście :D
Przyznam ,że to fajna zabawa. 
Mam setki kolejnych pomysłów i mam nadzieję, że wkrótce je zrealizuje!


2 komentarze:

  1. Bardzo fajny wpis. Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak można ładnie przerobić taki biustonosz i dla nastolatki będzie pasował na pewno. Ja bardzo chwalę sobie za to biustonosze z firmy https://www.etam.pl/biustonosze-wszystkie-rodzaje i jestem przekonana, że jak najbardziej takie staniki zawsze będą ponadczasowe.

    OdpowiedzUsuń