expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 24 kwietnia 2015

Romwe - recenzja [PL]

     [PL]

Hi!
Mam dla Was recenzję trzech ubranek z Romwe.
Z początku miałam wahania co do zamawiania stamtąd ciuszków,
ale słyszałam sporo pozytywnych opinii. 
Tak więc, razem z mamą się skusiłyśmy :)


Kupiłam dwie bluzeczki i narzutę. Wszystkie trzy w promocyjnej cenie!
Bałam się trochę ich jakości, nie wiedziałam czego się spodziewać.
Bałam się także, że ich S-ka będzie na mnie za duża!
Wszystko przyszło dobrze zapakowane, bez żadnych problemów :3


Skusiłam się na nią i nie żałuję! Materiał porządny i rozciągliwy, idealnie dopasowuje się do sylwetki. Posiada także suwak z tyłu co pomaga nam w zdejmowaniu i zakładaniu.
Nigdzie nie uwiera, ani nie odstaje. 
Ładnie eksponuję piersi, a że bluzka kończy się w linij talii, także ją podkreśla :D



Jestem z niej bardzo zadowolona!




Narzuta jest z delikatnego przezroczystego materiału.
Z początku mocno się elektryzuje, ale po pewnym czasie to ustaje.
Dobrze uszyta, materiał nie jest sztywny, ani nie gryzie.
 Marzyła mi się narzutka idealna do jeansów i krótkich bluzek. I oto i ona!
Z bandażową bluzeczką komponuję się idealnie :D


(delikatnie rozjaśnione zdjęcie)

Tej bluzeczki się mocno obawiałam. 
Czy dekolt będzie w odpowiednim miejscu? 
czy materiał będzie dobry? 
czy rozmiar będzie pasował ?
 Jednak po założeniu okazało się ,że jest idealna! 
Mimo ,że z reguły nosze XS a nawet XXS ,to bluzeczka S jest na mnie dobra!
Jest z mocnego materiału, dobrze uszyta i  rozciągliwa,
 a wycięcie jest w idealnym miejscu :D
Jestem zachwycona jak dobrze biust w niej wygląda!





Oceniając, pierwszy raz zamawiałam coś na własną rękę z zagranicy,
 ale uważam ,że były warto!
Jestem zadowolona z ciuszków, jak i moja mama :3
Wiedząc, że zamawiając z ROMWE dostajemy to co jest na zdjęciu i w opisie,
 mogę szczerze polecić ten sklep :3
I na pewno jeszcze coś stamtąd zamówię!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz